Tampereen Seudun Yrittäjänaiset ry:n toiminta

Tampereen Seudun Yrittäjänaiset ry toimii yrittäjinä toimivien ja yrittäjyyttä edistävien naisten yrittäjä- ja elinkeinopoliittisena etujärjestönä.

Tarkoituksemme on edistää naisten yrittäjyyttä sekä parantaa naisyrittäjien kannattavan toiminnan yleisiä edellytyksiä Tampereella, edistää yrittäjyyttä, tervettä kilpailua ja yrittäjänaisten välistä yhteistyötä.

Monipuolista toimintaa

Järjestämme teemailtoja, koulutusta, esittelytilaisuuksia ja luentoja meille läheisistä aiheista. Teemme yritysvierailuja tai kutsumme kiinnostavia yrittäjiä ja päättäjiä vieraiksemme. Osallistumme myös monenlaisiin kulttuuritapahtumiin.

Tampereen Seudun Yrittäjänaiset ry
Pellavatehtaankatu 12 C
33100 Tampere

[su_button url=”/jasenyys” style=”flat” background=”#1DBBEA” size=”9″ wide=”yes” center=”yes” radius=”2″ icon=”icon: heart”]Lue lisää jäsenyydestä »[/su_button]